Tuesday, May 5, 2009

sedih @ gembira...



Saya (cohort 5) dan classmates yg lain akan tinggalkan maktab very soon. We will continue our study at upsi. Rasa happy ader, sedih pun ader. Tp, pape pun sedih byk lagi kot. ye lah, kat ksah ni byk kenangan indah. kawan pun ramai. nak gerak ke kelas @ mane2 dlm ksah pun x penat mane sbb semua dekat2. kalo kat upsi, duduk kan kolej, nak ke kelas naik bas, mcm2 lg lah. tp ada senior kata, xlah teruk mane pun upsi nie.. biasalah, semua tmpat ada kelebihan dan klemahan. ada gak senior kata ksah ni lg best. Pape pun, harap everything will be fine for both ksah and upsi. For me, sedih gak nak tgglkan maktb.

6 comments:

  1. tak kisah la...

    ksah ke, upsi ke..

    tetap study jugak... kan

    ReplyDelete
  2. yeah zack..i feel the same way too...berat rase ati nk tgglkn maktab ni..adat seorg student,anak perantauan...sabda Rasul S.A.W 'mencari ilmu biarlah sampai ke negeri china' kita dlm Malaysia je pun..negeri jiran je..heee

    ReplyDelete
  3. Aku pn xksah duk ksah ke xduk ksah ke aku siyes xksah, ko ksah ke? ha3.. poning dah.. :D

    Along bagi sabda tu.. pergh...

    Em, tu la.. hrp2 everything will be ok when we go there. :)

    ReplyDelete
  4. mcm2 ksah kn?? haish...neway,both places have their own gud n bad thngs..

    ReplyDelete
  5. isk3.... semua nk tggai aku ka... hahahaha.... xpa la klo korg ada sem dpan pon... still xleyh jumpa aku gak... aku p bcuti!!! *wink3*
    :D
    -achip-

    ReplyDelete